//Forever Imperfect
Geram

Friday 25 January 2013 @ 07:43 | 0 Comment [s]



     Haa nampak dak muka aku tengah geram neh,hah,tapi still comey kan? hahaha ,perasaan,Eh biaq la sapa lagi nak puji diri kita ,kalau bukan kita sendiri,werk,weyyyy benci nya aku,hah sumpah meluat,dok buat sweet apa ,bodo bodo bodo ! haaa,,,untung la perempuan tu kan,maklum la cantik aku neh huduh,hah ! hoish mana ada huduh pun,cantik apa aku,semua ciptaan ALLAH kan cantik cantik belaka,haiys,humm,untung la untung la hang,humm sedih + geram dah nehh,aku rindu hang la bodo,haa,hang tak rindu aku ka? dak kod nuh,humm mybe laa,ingat aku pun takmaw dah,humm, untung laa,makan semut bnyak la tu senang lupa aku,hah meluat,dah kbhai,sakit hati aku,Assalammualaikum :(


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Nurul Asyiqin here , so welcome to my blog and i hope u like it , hmm to haters please get out , i hate u thanksss :)

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!

<>


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!