//Forever Imperfect
Kami Senasib

Friday 1 February 2013 @ 04:24 | 0 Comment [s]



      Assalammualaikum kawan-kawan ku yang disayangi ! Muahahaha,hey apa khabar? hope sihat, sekarang jarang update blog dah,maklumlah buzy kerja,haha,boleh gagah,haha dah betoi,nakharey penat gila kod,first day kerja balik nangis dekat ayah,penat gila,macam kena buli kod,haha,dah dah buat terok cukup jadi aku neh, eh Bukan nak cerita pasai aku kerja la,aku nak ceta pasai sorang kawan baik aku neh,serius la kami kawan dari tadika lagi,haha dari kecil sampai ke besar,tapi aku tak besaq sangat cuma dia ja besaq,hahaha :D

    Oke,Bukan aku nak kata benda memang kenyataan,aku dengan dia macam senasib ja,kena tinggal dengan boyfriends yang tak guna tu,hah geramnya -,- ,Cuma aina ja bahagia sekarang,Alhamdullilah laa soley baik jaa,humm tungg la aina kan kan,Berbalik pada persamaan aku dengan anis kan, kami neh dah macam senasib gila,masing2 sayang gila dekat boyfriend tapi kena tinggal macam sampah ja,haha kojiaq kan? mybe kami bukan terbaik kod untuk lepa sebab tu kena tinggal macam tu ja ,,humm dih dih,tapi
Allah merancang yang lebih terbaik dari kami rancang ,haha mybe la kod ,kan kan, Allah kan maha adil,so jangan risau yang baik dibalas baik yang jahat di balas jahat,hum hum

     Serius aku cakap aku sayang sangat dekat anis,dia baik gila,even aku dok kata dekat dia,tapi dia still nak kawan dengan aku,haha untung kan aku ? hahaha " ANIS SI BURUK RUPA " Gelaran aku bagi dekat dia,eh eh aku sorang ja layak panggil dia macam tu okay,hampa tadak hak langsung,hahaha,aku dengan anis sebenarnya comey orang *muntah pink,hahaha ,comey la sangat sampai boyfriends pun tinggal ,haha untung kan kami? wahh memang untung pun ,boooo sikit ! hahaha

  Okey la taktaw nak tulis apa dah,lastly aku harap aku dengan anis akan jumpa jugak cinta sejati,amin ! Dan kami berjanji tak kan jatuh cinta kalau belum jumpa yang terbaik dan lebih terbaik dari Ex kami :D hahaha ,macam bodo lagi ,Okay la bye ,Assalammualaikum,tak jawab dosa,kalau jawab sayang :p ahaks

 

       


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Nurul Asyiqin here , so welcome to my blog and i hope u like it , hmm to haters please get out , i hate u thanksss :)

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!

<>


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!