//Forever Imperfect
Benci saya ?okay ,hummm

Monday, 4 February 2013 @ 06:18 | 0 Comment [s]

hoi hang apa khabaq,aku khabaq baik, baik sangat2 haha,happy nya kena tinggal dengan dia,terasa comey jaa,hahah,gila punya orang :D , hahaha tgok gambar kat atas tu ,tgok laa cepat,haha comey kan? Eh perasaan nya ,hahaha, punya pasai aku la,nak gadoh? jum laa.hoish tak baik gadoh gadoh, ALLAH marah laa,haiys,Sebut pasai gadoh neh kan,bila gadoh mesti akan berdendam,humm mat anas dendem kaa dengan aku,aku rasa mybe laa,tgok cara dia memang benci aku dahh,humm okay laa tu,aku tahu aku jahat,humm baiklah awk saya terima kenyataan yang awk memang dah meluat dengan saya,meluat nak tgok muka saya yang comey neh,hahaha perasaan gila,okay la awk,saya tak pernah dendam pun dengan awk,nak tahu sebab apa? sebab saya terlalu sayang kan awk,humm sayang yang teramat amat sangat ,haa buleh tera neh? haha, tapi saya tahu awk dah benci dengan saya,terima kasih laa awk, :)


Saya sedih awk tinggal saya tanpa sebab,alasan awk ,awk nak kerja ,malas nak ada awek-awek neh,tapi sekarang bukan main ramai awek lagi,apa semua neh awk? awk tipu saya haa? jahat laa awk neh,sampai hati awk tipu saya,sampai hati awk seksa hidup saya,sampai hati awk buat saya rindu dekat awk,kejam nya awk,humm tapi saya still sayang awk,bodoh kan saya ? yaa memang saya bodoh sayang orang yang buat hidup saya merana,Eh tapi saya masih ada ALLAH ,saya tak kesunyiaan laa,kalau saya rindu awk saya mengadu dekat ALLAH, Alhamdulillah hati saya agak tenang,humm,sekarang awk nak tahu tak yang saya cuba belajar nak lupakan awk,macam mana awk lupakan saya,saya harap saya mampu,humm,awk nak tahu saya selalu doakan awk,doakan kebahagiaan awk,sebab selama neh saya tak pernah bahagiakan awk,saya selalu sakitkan hati awk,mybe neh hukuman saya sebab sakitkan awk dulu,saya redha,mybe kita tadak jodoh, dear awk,insyaallah saya akan lupakan kenangan kita ,sejujurnya saya bahagia dengan awk,humm, saya harap awk jumpa yang lebih terbaik dari saya, saya ikhlas lepaskan awk, :")


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Nurul Asyiqin here , so welcome to my blog and i hope u like it , hmm to haters please get out , i hate u thanksss :)

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!

<>


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!