//Forever Imperfect
Tak Ku Sangka,Tak Ku Duga

Friday 1 February 2013 @ 04:53 | 0 Comment [s]

* Menyanyi
malam...
ku tidur tak lena
teringatkan dirimu
terimbas kembali kenangan lalu

     Assalammualikum,humm,sekarang shikin nak ceta pasai orang yang paling shikin sayang,taw kan sapa?humm sumpah tak tipu setiap malam shikin mimpi dia,kadang2 mimpi still bersama dia lagi,alolo rindu nya dekat dia ,hummm 



   awak awak saya rindu awk sangat2 ,*ahaks malu la awk :P


mengalir air mataku
menemani malam sepiku
ku rindu saat bersamamu
sukarnya ku untuk melupakanmu
   
     Oke setiap kali nak tidur shikin mesti baca Al-Fatihah, then selalu berdoa dalam hati,harap shikin ikhlas lepas kan dia,humm,sedihnya ,humm insyallah shikin ikhlas ,mybe? humm ,serius susah nak lupakan dia,susah sangat,shikin cuba jugak untuk lupa,banyak sangat kenangan dengan dia,yes terlalu banyak ! humm rindunya :"( ,tapi dia tak pernah rindu shikin,ingat pun dak,maklum la dah jatuh hati dekat minah tu,untung la kan,okay la tu, hah meluat

                                    *muncung ka mulut,haha em em meluat nya, 
    dahulu engkau berikan cinta
mengapa kini engkau berubah
manakah janji akan setia menanti
jikalau engkau tak lagi cinta
katakan saja aku tak kisah
dari kau terus membuat ku menunggu   
           

okay tak sangka gila akan jadi macam neh,ya allah perit gila,nasib aku wanita yang kuat,haha
cewah kuat lagi,bertimba2 ayaq mata dok keluar dah neh,cuma sekarang neh ja okay sikit,
Alhamdullilah la,berkat doa aku,kan kan,hahaha,aku sayang dia lagi la bodo ,hah,kenapa dia 
tinggal aku?apa salah aku?ohh lupa aku biasa bunuh ayam dia.sebab tu benci aku.mybe? 
hahaha,wayar putus plak,dia berjanji segala bagai,semua tak buleh pakai..Tauk parit ja
humm sedihya,hah meluat den 


masih buleh tersenyum,dalam hati Allah saja yang tahu :)



tak ku duga
perpisahan yang akan melanda
dah ku cuba
pertahankan
namun dirimu pergi jua

    Tak sangka akhirnya berpisah jugak aku dengan dia,humm bercinta bertahun pun kalau tak dak jodoh terpaksa berpisah jugak,kan kan? humm oke la tu,aku dah cuba pertahankan hubungan kami ,dua tahun kod,lama aeh,humm,tapi nak buat macam mana orang tak sudi ,haiys ,sabaq saja la,humm .okay laa panjang sangat dah neh,lenguh tangan2 ,hahah,okay la ,bye MUAH MUAH ,love you :p








Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Nurul Asyiqin here , so welcome to my blog and i hope u like it , hmm to haters please get out , i hate u thanksss :)

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!

<>


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!