//Forever Imperfect
meroyan

Sunday 3 February 2013 @ 03:00 | 0 Comment [s]

hahahaha tgok muka aku lawak kan? hahahah,dah macam orang gila,tapi still comey kan? ha tudia perasaan nak mampos, ler wey biaq laa,haha okay aku sekarang dah macam perempuan mati suami dahh,haha ,acecey maklum laa tertinggal dan ditinggalkan ,haha,kecian dekat aku kan kan,eh ada aku kisah,hahaha.hidup mau rilex,haa tudia cakap kemas aku neh padahal aku neh hati lembut,pantang ada masalah sikit nangis ja aku tahu,sweet kan aku,haha macam bodo lagi,haha, aku gila ,aku gila ,aku gila,haa memang aku gila pun,aku gila dekat hang laa,haha takod dak? haha rilex laa aku waras lagi laa,cuma meroyan jaa sikit, ehh mana ada laa,hahaha, tapa la aku taktaw nak tulis apa dah neh,len kali sembang len,apa aku merapu nehh, :D hahaha,bye smkom sayang ku,intan payung ku,muah muah


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Nurul Asyiqin here , so welcome to my blog and i hope u like it , hmm to haters please get out , i hate u thanksss :)

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!

<>


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!