//Forever Imperfect
Semakin Hari Semakin Rindu

Tuesday 5 February 2013 @ 04:49 | 0 Comment [s]


         Saya menyesal sebab tak jaga awk betoy-betoy,saya menyesal tak hargai peluang kedua yang awk bagi dekat saya,,sekarang saya terpaksa tanggung semua neh, mybe neh hukuman saya sebab tak hargai awk dulu,tak jaga hati awk dulu,hanya  Allah saja yang tahu apa perasaan saya sekarang neh, RINDU ? yaa saya rindu awk yang teramat-amat sangat,sumpah saya tak tipu,semakin saya nak lupakan awk,semakin Rindu dengan awk :( ! Kenapa dengan saya neh? kenapa saya takleh lupa awk ,macam awk lupa saya, humm mybe sebab saya terlalu sayang kan awk, humm

     Semakin hari hati semakin tak tenang , mesti akan fikir pasai awk,adakah awk sudah berpunya ? adakah awk rindu saya jugak,humm awk rindu saya?hahaha tak mungkin kan awk,awk dah benci saya,humm kenapa awk benci saya ? kenapa awk buang saya dari hidup saya, sanggup awk buat macam tu,dulu awk yang yakin kan saya yang awk tak kan tinggalkan saya, humm awk cakap saya perempuan yang awk cari selama neh,mybe awk tak ingat yang awk pernah cakap macam tu,tapi saya sentiasa ingat sebab kata2 tu membuat saya cukup bahagia bila dengar,humm

   Dear, Rindu saya dekat awk tidak terkata,Hanya Allah saja yang tahu betapa saya sayang dekat awk,humm,mybe awk rasa lawak kan? haha tapi saya jujur yang saya sayang dekat awk,tadak sapa yang buleh ganti awk di hati saya,humm betoy laa ,saya tak tipu :( ! Rindu dengan suara awk ,rindu nak tgok awk senyum ,saya rindu semua tentang awk,Banyak sangat salah saya dekat awk sampai awk benci sangat dengan saya, saya tau awk tinggal saya sebab tak tahan dengan sikap saya yang suka marah2,humm saya buat semua neh sebab saya sayang,mybe cara saya salah, humm

      Humm if awk rasa awk bahagia tanpa saya sekarang,insyaallah saya ikhlas lepas kan awk,saya ikhlas melihat awk bahagia dengan orang lain,insyaallah kalau saya mampu, saya harap awk tak lupa saya,saya tak mintak awk kembali ,tapi saya harap awk tak lupa janji-janji awk dekat saya, humm ,Dengan Nama ALLAH saya ikhlas lepaskan awk kalau ini memang yang terbaik ,saya rela,humm Assalammualaikum


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Nurul Asyiqin here , so welcome to my blog and i hope u like it , hmm to haters please get out , i hate u thanksss :)

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!

<>


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!